כיצד ללבוש שמלת ערב מוחרזת?

שמלת ערב מוחרזת היא אופציה אלגנטית לאירועי ערב. ניגוד הצבע השחור/אדום הוא בחירה דרמטית, ובאופן מפתיע, לבישה. הקווים הסוחפים של עבודת החרוזים מתפתלים לסמל מעגלי במותניים, ואז הופכים על גב השמלה. הפירוט הזה מזכיר שמלה מתקופת 1920, אבל בלי הניוון של אותה תקופה.

חרוזים נוצצים נראים מסנוור על שמלת תחרה, אבל אתה צריך לבחור את הצבע שלך בזהירות. יש הרבה סגנונות של שמלות מוחרזות גם לגברים וגם לנשים, ואתה צריך לבחור את הסגנון והצבע שמתאימים ביותר לאישיות שלך. חרוזים נוצצים מתאימים במיוחד לשמלות תחרה, ויכולים ליצור מראה זוהר ועשיר. אפשר לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות, כולל שמלות קצוצות תחרה ושמלות קצוצות.

אורכה של שמלת ערב חרוזה יהיה תלוי גם בצורת הגוף. שמלות קצרות עם חרוזים נראות נהדר למסיבות אחרי הנשף או לחג. לחלופין, אתה יכול לבחור שמלת מוחרזת ארוכה בסגנון בתולת ים. השמלות האלה מגיעות בבדים שונים, כולל קטיפה, ג 'רזי ושיפון. גם אם אין לך הרבה זמן פנוי לקנות, אתה עדיין יכול למצוא שמלת ערב מוחרזת שמתאימה לסוג הגוף והתקציב שלך.

שמלות מוחרזות ארוכות נראות זוהרות ומפוארות, מושלמות לאירועים רשמיים. למשל, ג 'ובני מציע מגוון רחב של שמלה מחורזת. שמלות קלאסיות עם חלק עליון מוחרז נראות יפה בהרבה צבעים שונים. חרוזי זהב וכסף זוג יפה עם גוונים סומק. ואם אתה מחפש מראה אלגנטי, אתה יכול גם לבחור שמלת ערב ארוכה מוחרזת מקו אופנה בהשראת וינטג'. זו תהיה הבחירה המושלמת לאירוע מיוחד.